niedziela, 31 sierpnia 2014

A new card for a new baby/ Nowa kartka dla noworodka


Hello, 
Today I'd like to inspire you with my new card for a new baby! 
The card was made from the "Hello Baby" paper and it's going to Scotland
to celebrate the birth of a baby boy! 
The paper form the "Hello Baby" collection inspired me a lot,
and I do hope It will inspire you as well 
As finishing touches I used embossing, resin,
shabby ribbon, stamping, flowers, etc. 
Have a good day full of inspiration! 
Best wishes, 
Natalja 
***
Witajcie! 
Dziś pragnę Was zainspirować moją nową karteczką dla maluszka! 
Kartkę zrobiłam z papieru pochodzącego z kolekcji "Hello Baby",
 a pojedzie ona do Szkocji świętować narodziny chłopczyka! 
Kolekcja "Hello Baby" jest dla mnie ogromnie inspirująca
i mam nadzieję, że Was też taka będzie 
Do ozdobienia kartki wykorzystałam embossing, żywicę,
 pogniecioną wstążkę, stemple, kwiaty, itp. 
Życzę Wam dobrego pełnego inspiracji dnia! 
Natalja 





 I used/ użyłam:



3 komentarze: